Myyntipalvelu ja kohderyhmät
Meihin luottavat kymmenet pohjoismaiden suurimpiin yrityksiin kuuluvat yritykset mm. energia, teleoperaattori-, vakuutus-, pankki ja markkinatutkimusaloilta. Johtoryhmämme omaa vankan kokemuksen alalta ja työllistämme pohjoismaiden parhaimmat analyytikot kohderyhmiin sekä lähes 100 myynnin ja markkinoinnin asiantuntijaa pohjoismaissa.
Salezure
Salezure on suomalaisperusteinen asiakashankintakanava. Tiimimme koostuu lähes sadasta myynnin ja markkinoinnin ammattilaisesta ympäri Eurooppaa. Työskentelemme Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Norjan markkinoilla myyntipalvelun, kohderyhmien, markkinointikanavien ja tekoälyn parissa. Yhdistelmä eri kanavistamme luo Flow markkinoinnin. Olemme toteuttaneet kymmeniä miljoonia kontakteja ja toteutamme keskimäärin 10 000 kontaktia päivässä.
Miten voimme auttaa?
Keskustelut kumppanimme kanssa alkavat aina lauseesta: "Miten voimme auttaa?". Työskentelemme kymmenen markkinointikanavan kanssa, ja tärkeintä on löytää yritystäsi palvelevat ratkaisut pilottia varten.
Esimerkkejä projekteista:
-
Kohderyhmän lämmittäminen sähköposti, sosiaalisen median ja digitaalisella markkinoinnilla, sekä telemarkkinointi puhelimitse B2C kohderyhmälle
-
Kohderyhmän hankinta, B2B asiakkaiden lämmittäminen suoramarkkinoinnilla sekä telemarkkinointi.
-
Nykyasiakasmyynti ja lojaliteetin kasvattaminen
-
Winback eli peruuttavien asiakkaiden kontaktointi
-
Markkinatutkimukset ja jäsenhankinta
Tietojenkäsittely ja turvallisuus
Yksi tärkeimmistä prioriteeteistämme jokaisessa asiakkuudessa on asiakkaidemme riskien hallinta. GDPR:n tarkka noudattaminen sekä tarkka kyberturvallisuudesta huolehtiminen ovat mahdollistaneet pitkät ja sujuvat yhteistyöt asiakkaidemme kanssa. Työskentelemme kaikkien Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML), Suomen Kyberturvallisuussertifikaatin sekä tuoreimman kyberturvallisuusdirektiivi NIS2:n mukaisesti.
Palvelumme
Yhdistimme eri mediat tavoittaaksemme sekä B2C että B2B -asiakkaat.
Meillä on Insight, joka löytää oikeat kohderyhmät. Myynnin tueksi kanavamme ovat digitaalinen markkinointi, sosiaalisen median markkinointi, telemarkkinointi, kenttämarkkinointi, suoramarkkinointi, tapahtumamarkkinointi, sisältömarkkinointi, guerilla markkinointi ja myynnillinen asiakaspalvelu puhelimitse, chatin kautta tai digitaalisesti.
Insight
AI - Artificial Intelligence
Omni channel through flow-marketing
Insight tuottaa kattavan data-analyysin ja markkinoinnin palvelut yrityksille 17 maassa Pohjois-Euroopassa. Datamme pitää sisällään sekä B2B että B2C prospektit kertoen heidän nykytilansa ja arvion heidän tulevaisuuden tilanteestaan.
Hyödynnämme tekoälyä järjestelmissämme ja laaduntarkkailussa. Kokenut henkilöstömme tuottaa mukaan henkilökohtaisen kosketuksen taataksemme asiakastyytyväisyyden. AI robottimme huolehtivat laadusta, jolloin voimme taata 100% laadun kaikessa kommunikaatiossa asiakkaidenne kanssa.
Flow Marketing tarjoaa innovatiivisen tavan tavoittaa asiakkaitanne yhdistäen eri medioita ja tarjoten räätälöityjä ratkaisuja teidän yksilöllisiin tarpeisiinne. Flow markkinoinnilla kohderyhmien tavoittavuusprosentit, myynnin ja asiakastyytyväisyyden luvut ovat parempia kuin yhtä kanavaa käyttäessä.
Milloin myynnin ulkoistaminen kannattaa?
Myynnin ulkoistaminen voi olla kannattavaa useissa tilanteissa. Tässä muutamia esimerkkejä:
-
Kustannussäästöt: Ulkoistaminen voi vähentää henkilöstö- ja koulutuskuluja, erityisesti jos yrityksellä ei ole resursseja tai osaamista rakentaa omaa myyntitiimiä. Ulkoistamista voi myös käyttää sisäisen tiimin ohella, tukemassa toimintaa ja varmistamassa riittävät tuotannolliset volyymit.
-
Pääsy asiantuntemukseen: Ulkoistamalla myynnin yritys saa käyttöönsä kokeneita myynnin ammattilaisia, optimoidut järjestelmät sekä myyntistrategioita, jotka parantavat myyntituloksia.
-
Joustavuus ja skaalautuvuus: Ulkoistettu myyntitiimi voi joustavasti mukautua yrityksen tarpeisiin, esimerkiksi laajentumiseen uusille markkinoille tai sesonkivaihteluihin.
-
Nopeampi markkinoille pääsy: Ulkoistaminen voi nopeuttaa uusien tuotteiden tai palveluiden lanseerausta, sillä ulkoistettu tiimi voi aloittaa myynnin nopeasti ilman pitkää rekrytointi- ja koulutusprosessia.
-
Riskien hallinta: Ulkoistaminen voi vähentää riskejä, sillä ulkoistuskumppani kantaa vastuun myynnin onnistumisesta ja tuloksista.
Nämä tekijät voivat auttaa yritystä päättämään, onko myynnin ulkoistaminen järkevä ratkaisu heidän tilanteessaan.
Meistä
Johtoryhmämme on vahvasti läsnä asiakkuuksissa, operaatioissa sekä kumppanuuksien kehittämisessä.
Mitä myynnin ulkoistaminen maksaa?
Projektit hinnoitellaan riippuen projektin koosta, kohderyhmästä, vaatimustasosta ja projektissa hyödynnettävistä kanavista riippuen.
Perinteisemmät mallit myynnin ulkoistamisessa ovat tulosperusteinen (CPO = Cost Per Order) tai tuntikohtainen hinnoittelu (CPH = Cost Per Hour). Muille kanaville kuten mm. sosiaaliselle medialle, suoramarkkinoinnille digitaaliselle markkinoinnille hinnoittelu taas räätälöidään projektikohtaisesti.
Yhteistyö aloitetaan aina pilottijaksolla, jonka aikana arvioidaan ennustettuun tulostasoon pääseminen ja hinnoittelun toimivuus molemmille osapuolille sekä varmistetaan, että odotettu laatu toteutuu.