top of page

MITEN VOIMME AUTTAA SINUA

OMNIKANAVAINEN MARKKINOINTI

Asiakkaat haluavat kohdata osaavien ammattilaisten kanssa ja tämän me teemme Omnikanavaisella markkinoinnilla. Vaikka puhelin on silti vahvin ja erittäin voimakas kanava asiakashankinnassa, me voimme yhdistää eri kanavia viestin viemiseksi (puhelin, sosiaalinen media, viestit ja perinteinen posti) varmistaaksemme että haluamamme kohderyhmä on tavoitettu sekä lämmitetty tulevaksi asiakkaaksi. Tätä me kutsumme Flow markkinoinniksi. 

 

Autamme mielellämme B2C ja B2B sektoreilla muun muassa myynnissä, jäsenhankinnassa, tapaamisten sopimisessa, kuukausitilauksissa ja liidigeneroinnissa. 

IMG_7429.JPG
IMG_7504_edited.jpg

FLOW MARKKINOINTI YHDISTÄÄ SINUT JA ASIAKKKAASI ASIAKKAAN TOIVOMASSA KANAVASSA

ASIAKKAITAMME
OMNIKANAVA

Omnikanavamme sisältää 10 kanavaa

 

Ins!ght - meillä on pääsy yli 300 miljoonaan asiakaskontaktiin.

 

Contact marketing - olemme ainut Digitaalisen Telemarkkinoinnin toimija Euroopassa

 

Digital marketing - kampanjakohtaiset landing page-sivut sisäänrakennetuilla triggereillä. 

Digital marketing - voimme lähettää suoraviestejä asiakkaidemme sosiaaliseen mediaan 

Direct marketing - lähetämme asiakkaalle perinteisen kirjeen, ja saamme tiedon siitä milloin asiakas sen avaa. 

 

Event marketing - voimme myydä palveluitasi tapahtumissa yhdistettynä mm. sosiaalisella medialla

 

Field marketing - tiedämme jo asiakkaasi ennen kun tapaamme heidät kasvotusten 

 

Contact center sales - Anti churn ja winback ovat erinomaisia työkaluja asiakasvirran kasvattamisessa

 

Content marketing - autamme sinua sisällön tuottamisessa asiakashankinnassa

 

Guerilla marketing- odottamattoman elementti on yksi parhaimmista tavoista saada yleisön huomio 

 

Kun yhdistämme eri kanavia, siitä tulee Flow markkinointi kampanja.

IMG_7532_edited.jpg
IMG_7497_edited.jpg
PROSESSI

Ensimmäinen askel: Etsimme yrityksellesi sopivan kohderyhmän ja annamme parhaat vinkit miten voit luoda yhteyden heidän kanssaan. Tämän tekee oma analyytikkomme. 

 

Toinen askel: Perusteellisen analyysin jälkeen olemme valinneet tarkan kohderyhmän, ja voimme kontaktoida heitä sinun valitsemallasi kanavallasi esimerkiksi sähköpostilla ja digitaalisella käyntikortilla. 

 

Riippumatta siitä mikä kontaktointikanava on valittu, me saamme hälytyksen back-officellamme jolloin voimme olla yhteydessä asiakkaaseen puhelimitse tai chatilla. Kohtaamme asiakkaidemme odotukset ja vaatimukset kun he ovat avoimia lähestymiselle. 

Lisätietoja saat toimitusjohtajaltamme: hilla.salomaa@salezure.fi / 040 515 7163

ANNA MEIDÄN AUTTAA SINUA

OTA YHTEYTTÄ

bottom of page