MITEN VOIMME AUTTAA SINUA
OMNIKANAVAINEN MARKKINOINTI
Asiakkaat haluavat kohdata osaavien ammattilaisten kanssa ja tämän me teemme Omnikanavaisella markkinoinnilla. Vaikka puhelin on silti vahvin ja erittäin voimakas kanava asiakashankinnassa, me voimme yhdistää eri kanavia viestin viemiseksi (puhelin, sosiaalinen media, viestit ja perinteinen posti) varmistaaksemme että haluamamme kohderyhmä on tavoitettu sekä lämmitetty tulevaksi asiakkaaksi. Tätä me kutsumme Flow markkinoinniksi.
Autamme mielellämme B2C ja B2B sektoreilla muun muassa myynnissä, jäsenhankinnassa, tapaamisten sopimisessa, kuukausitilauksissa ja liidigeneroinnissa.


FLOW MARKKINOINTI YHDISTÄÄ SINUT JA ASIAKKKAASI ASIAKKAAN TOIVOMASSA KANAVASSA
ASIAKKAITAMME














OMNIKANAVA
Omnikanavamme sisältää 10 kanavaa
Ins!ght - meillä on pääsy yli 300 miljoonaan asiakaskontaktiin.
Contact marketing - olemme ainut Digitaalisen Telemarkkinoinnin toimija Euroopassa
Digital marketing - kampanjakohtaiset landing page-sivut sisäänrakennetuilla triggereillä.
Digital marketing - voimme lähettää suoraviestejä asiakkaidemme sosiaaliseen mediaan
Direct marketing - lähetämme asiakkaalle perinteisen kirjeen, ja saamme tiedon siitä milloin asiakas sen avaa.
Event marketing - voimme myydä palveluitasi tapahtumissa yhdistettynä mm. sosiaalisella medialla
Field marketing - tiedämme jo asiakkaasi ennen kun tapaamme heidät kasvotusten
Contact center sales - Anti churn ja winback ovat erinomaisia työkaluja asiakasvirran kasvattamisessa
Content marketing - autamme sinua sisällön tuottamisessa asiakashankinnassa
Guerilla marketing- odottamattoman elementti on yksi parhaimmista tavoista saada yleisön huomio
Kun yhdistämme eri kanavia, siitä tulee Flow markkinointi kampanja.


PROSESSI
Ensimmäinen askel: Etsimme yrityksellesi sopivan kohderyhmän ja annamme parhaat vinkit miten voit luoda yhteyden heidän kanssaan. Tämän tekee oma analyytikkomme.
Toinen askel: Perusteellisen analyysin jälkeen olemme valinneet tarkan kohderyhmän, ja voimme kontaktoida heitä sinun valitsemallasi kanavallasi esimerkiksi sähköpostilla ja digitaalisella käyntikortilla.
Riippumatta siitä mikä kontaktointikanava on valittu, me saamme hälytyksen back-officellamme jolloin voimme olla yhteydessä asiakkaaseen puhelimitse tai chatilla. Kohtaamme asiakkaidemme odotukset ja vaatimukset kun he ovat avoimia lähestymiselle.
Lisätietoja saat toimitusjohtajaltamme: hilla.salomaa@salezure.fi / 040 515 7163